sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Poveste de dragoste






Cand iubesti esti mut,surd, orb dar te supui totul ptr. iubire.
te adoram nestiind k esty un inger rau in viatza mea.alaturi de tn fiecare clipa de fericire trebuia sa o platesc in lacrimi...
plecai si veneai doar cand vroiai tu si traiam k sperantza ca te vei schimba.luam vina asupra mea desi nu greseam k nimic si totul ca sa fiu k tine.niciodata nu aveam curajul sa te parasesc erai un rau necesar ptr.mn.desi stiam k nu va continua la nesfarsit acest joc .ma multumeam k FIRIMITURILE tale de iubire....am aflat k ma inseli si am pus punct.teai intors la mn cersind o a doua sansa,pe care eu ti-am acordat-o nestiind ca ma auto distrug.totul era la fel ,nici o schimbare...akum ma vroiai langa tine,akum ma alungai.ptr.prima oara mi-am facut curaj si te-am PARASIT...Au urmat zile in care simteam ca ma sing incet...incet...Dar fericirea ne asteapta pe toti...:pe cei care plang ,pe cei ce suspina,pe cei ce cred,pe cei ce isi doresc,pe cei care viseaza.........si ma asteptat si pe mn si ai aparut TU.....dar gandestete k nu mai vreau sa trec o data prin asta .....te iubesc dar....

Niciun comentariu: